Όροι προϋποθέσεις αλλαγών ή/και επιστροφών
Αν, μετά την παραλαβή της αγοράς, ο πελάτης δεν μείνει ευχαριστημένος, επιτρέπουμε την αλλαγή ή την επιστροφή του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί. Συνεπώς, δεν αποδεχόμαστε αλλαγές ούτε επιστροφές προϊόντων που έχουν φθαρεί ή χρησιμοποιηθεί εφόσον δεν πρόκειται για προϊόντα που φέρουν ελάττωμα. Στην περίπτωση επιστροφών που δεν αφορούν ελάττωμα του προϊόντος, είναι απολύτως απαραίτητο αυτό να διατηρεί το αυτοκόλλητο επί της συσκευασίας (δηλαδή να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προιόντος) και να μην έχει εμφανή σημεία χρήσης. Εάν φέρει στοιχεία χρήσης δε θα μπορέσει να χωρέσει επιστροφή χρημάτων.
Για να ασκήσετε το ανωτέρω δικαίωμα υπαναχώρησης ή αλλαγής ή επιστροφής ενός προϊόντος, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα μέσω μιας αμετάκλητης δήλωσης (για παράδειγμα μέσω e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@skinbox.gr ή στο τηλέφωνο επικοινωνίας: 2611813581.
Για να αλλάξετε ένα είδος με κάποιο άλλο, θα πρέπει να προβείτε στην επιστροφή του ώστε να σας καταβληθεί το αντίστοιχο ποσό, και κατόπιν να πραγματοποιήσετε μία νέα αγορά.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Σε περίπτωση υπαναχώρησης θα επιστρέψουμε στον πελάτη το αντίτιμο της αγοράς του προϊόντος (μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) χωρίς καμία αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο σε 14 συναπτές ημέρες από την ημέρα που θα ενημερωθούμε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από το παρόν συμβόλαιο. Θα προβούμε στην πραγματοποίηση της εν λόγω επιστροφής χρημάτων χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε από τον πελάτη για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν ο πελάτης έχει δηλώσει το αντίθετο.
Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να ανασταλεί ώσπου να λάβουμε το προϊόν.
Στην περίπτωση που πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, τότε μαζί με την επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος επιστρέφεται στον καταναλωτή και το κόστος των μεταφορικών. Ειδάλλως, τα έξοδα της μεταφοράς και της επιστροφής των προϊόντων, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.
Επαναλαμβάνεται ότι λόγω της ιδιαιτερότητας των προϊόντων και για λόγους υγιεινής, τα προϊόντα που φέρουν εμφανή σημεία χρήσης και δεν έχουν το προστατευτικό αυτοκόλλητο στη συσκευασία τους θα θεωρείται ότι έχουν χρησιμοποιηθεί και δεν θα χωρέσει επιστροφή των χρημάτων.
Στην περίπτωση ακύρωσης της αγοράς, η μεγαλύτερη προθεσμία για την επιστροφή του χρηματικού ποσού που κατέβαλε ο καταναλωτής για τα προϊόντα θα είναι 14 μέρες από την ακύρωση της αγοράς.
Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται πάντα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
Για να επιστραφούν τα χρήματα των παραγγελιών που εξοφλήθηκαν μέσω τραπεζικής κατάθεσης, ο πελάτης πρέπει να υποδείξει στο Skinbox έναν κωδικό IBAN, έτσι ώστε να μπορέσει να του επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό.